Förbereder att servera

Bli medlem

En förutsättning för att deltaga i Täby Tennisklubbs verksamhet är att du är medlem i klubben.

Medlemsformulär

Pris för medlemskap

Vuxen 400 kr per kalenderår
Junior 300 kr per kalenderår

Så blir du medlem

För att bli medlem kan du besöka Täby TK:s kansli på Anbudsvägen 10A, eller kontakta kansliet på tel. 08-510 502 30.

Du kan även använda formuläret här intill. Fyll i alla uppgifterna så skickas en faktura till dig.

Alternativt kan du sätta in beloppet för medlemskap på TTK´s BG 5467-9626, ange namn samt att det gäller medlemskap på inbetalningen. Glöm ej att i samband med att du betalar in skicka ett mail till info@tabytennisklubb.net där du uppger om du är vuxen eller junior, namn, adress, email, tel.nr samt personnummer.

Varmt välkommen som medlem i Täby Tennisklubb!

Bli medlem

Välj din medlemskategori

Välkommen som medlem hos Täby Tennisklubb. En medlemsansvarig kommer att kontakta dig.